Video Marketing - We Take Care Of It

Package Usahawan

Package Usahawan Video X Ads

Package Usahawan

 Sesuai untuk para usahawan online yang ingin menghasilkan video marketing untuk mempromosikan produk / perkhidmatan mereka.

- 1 hingga 2 minit durasi = RM180* HOT
- 2 
hingga 3 minit++ durasi = RM270

Anda hanya perlu menjawab beberapa soalan yang akan saya berikan.
Tak perlu karang ayat marketing dan jalan cerita! ;) Saya akan sediakan
semuanya untuk video yang bakal dihasilkan.

Anda perlu berikan jawapan yang tepat, kerana jawapan tersebut
akan mempengaruhi idea dan konsep untuk video tersebut.

Dalam package ini saya sediakan percuma 1 kali edit video jika diperlukan.
Kos biasa sekali edit video adalah RM20 sahaja.

Proses Tempahan.

1.) Pilih package.
2.) Jawab soalan yang akan saya berikan.
3.) Lakukan bayaran.
4.) Saya akan masukkan dalam schedule dan video siap dalam 72jam.
5.) Pra-tonton video dan final editing.

Klik di sini untuk tempahan : 

https://www.facebook.com/messages/Kamalhelmidotcom







Tags : ,
TUTUP